Πέμπτη 14 Ιανουαρίου 2010

Το τελευταιο τσιγαρο θα καπνισωωωωω.....

Ναι ναι...καλα διαβασατε.! Και πως να το καπνισω δηλαδη αμα το πακετο παει 4€ και μετα παει στα 5.40€ (οπως μου ειπε ενας φιλος). Αν παραβλεψουμε δε το γεγονος της τιμης το δευτερο ερωτημα ειναι "που" αφου στο τελος θα πληρωνουν προστιμο ακομα και αυτοι που καπνιζουν σε σπιτι πανω απο 70τ.μ. Λοιπον η ενσταση μου ειναι η εξης: ΤΙ ΕΧΟΥΝ ΠΑΘΕΙ ΠΙΑ ΟΛΟΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΠΝΙΣΤΕΣ?????
Τι ρατσισμος ειναι αυτος? Μαλιστα ρατσισμος και με το νομο κιολας! Χρονια τωρα ακουγα για αλλες χωρες και σκεφτομουν "Ελα μωρε μαλλον τα δραματοποιουν τα πραγματα". Κι ομως τους τελευταιους μηνες το καταλαβαινω. Το χω νιωσει το πετσι μου που λενε... Και απορω γιατι.
Ενοχλουσαμε κανενα τοσα χρονια? Μια χαρα δεν εισεπραττε το κρατος τους φορους του απο το καθε πακετο που αγοραζα (και οχι μονο)? Και σε καθε αυξηση εκει βραχος...Το στηριζα το κρατος και την οικονομια του (μη χεσω αλλα τελος παντων). Εκτος αυτου παρατηρωντας το κοσμο τριγυρω σου μια νορμαλ σε κινηση μερα σε μια καφετερια θα δεις οτι το 80% καπνιζει. Γιατι λοιπον πας εναντια στα συμφερωντα του 80% και ενταξει με την αυξηση της τιμης (περιοδος οικονομικης κρισης, τα τσιγαρα εχουν μεγαλη καταναλωση οποτε κατι θα αρπαξουμε απο εκει) αλλα σαν να μην εφτανε αυτο υπαρχει και ο αντικαπνιστικος νομος που σου απαγορευει να καπνισεις σε δημοσιο εσωτερικο χωρο ο οποιος μπηκε σε εφαρμογη απο φετος! Ετσι λοιπον ακομα και εσυ που ελεγες "Ενταξει θα καπνισω ακομα και με 0.80€ παραπανω αυξηση" αναγκαζεσαι να το κοψεις. Το αποτελεσμα δεν το ξερω ακομα αλλα δεν νομιζω οτι θα ειναι ιδιαιτερα επικερδες.
Εν παση περιπτωσει, ως ειθισται σε καθε τι παλιο και με ιστορια να κανω μια μικρη αναδρομη (προσωπικη) στο τσιγαρο. Πρεπει να ημουν 15 χρονων οταν πινοντας μια βοτκα-πορτοκαλι(ελεος και εγω ομως) με εναν φιλο σε καποιο μπαρ τον ειδα να βγαζει ενα πακετο και εντρομος τον ρωτησα εαν καπνιζει. Μου απαντησε οτι ναι και με ρωτησε εαν ηθελα να δοκιμασω. Το σκεφτηκα λιγο και τραβηξα τη πρωτη τζουρα της πιο γλυκιας κακιας συνηθειας που ειχα. Αν και δεν μπορουσα να κατεβασω το καπνο ζαλιστηκα. Ξερεις αυτη τη γλυκεια ζαλαδα που σου αφηνει ακομα καμια φορα το πρωινο τσιγαρο. Εβηξα κιολας και ειπα οτι αυτο το πραγμα δεν προκειται να το ξαναβαλω στο στομα μου.
Μεγαλη μπουκια φαε, λενε, μεγαλη κουβεντα μη πεις. Ξεκινωντας το λυκειο που το τσιγαρο πλεον δεν αποτελει απαγορευση μιας και υπαρχουν τα καπνιστηρια εξω στην αυλη και εφοσον η παρεα μου καπνιζε με εξαιρεση κανα δυο ατομα (που τωρα και αυτα καπνιζουν) μου ειχε μπει το διλλημα. Ηταν βραδακι θυμαμαι και ειχαμε βγει διαλλειμα στην ενισχυτικη και τα παιδια βγαλαν τσιγαρο να καπνισουν. Τοτε πηρα την αποφαση! Αρχιζω το καπνισμα! Και αναψα το πρωτο επισημο τσιγαρο μου GR μπλε. Το καπνο δεν τον κατεβασα κατω οποτε νομιζα οτι καπνιζα κανονικα και οχι τιποτα αλλο δεν εβηξα οπως λεγαν οι αλλοι. Το πρωτο καιρο η τρακα πηγαινε συννεφο οποτε λοιπον τη μερα που εδινα Lower (5-12-03) πηρα το πρωτο μου πακετο! Ανακαλυψα οτι και μια καλη φιλη στα αγγλικα καπνιζε οποτε καπνιζαμε μαζι μετα την εξεταση σε ενα παρκακι και μετα σε μια καφετερια. Παντα κρυφα μην μας δει κανεις και μας δωσει στο σπιτι.
Ο χρονος περνουσε και τα πακετα που αγοραζα ηταν 1 στις 3 μερες απο τα οποια τα μισα πηγαιναν σε τρακες.Μετα τις γιορτες και με το νεο ετος (2004) το φτηνιαρικο GR blue εγινε Lucky Strike. Ηταν η μαρκα μου μεχρι και την 3η λυκειου εκει στα μεσα αλλαξα οριστικα και καπνισα τη μαρκα που καπνιζω μεχρι και σημερα MURATTI. Δεν θα ξεχασω ποτε σκηνικα με οικογενεια τοτε το καιρο που ακομα το εκρυβα. Λες και εκανα κανα εγκλημα....!! ΜΑΜΑ-"Αυτος ο αναπτηρας/πακετο τσιγαρα που βρηκα ποιανου ειναι?" ΕΓΩ- "Του Βασιλη,Δημητρη, Κωστα,Ηρας, Μαρινας κλπ. κλπ." Τωρα τα σκεφτομαι και γελαω, τοτε ετρεμα στην ιδεα να μαθαιναν οι δικοι μου οτι καπνιζω. Στη 3η λυκειου πια το ειχαν συνειδητοποιησει οτι καπνιζω απλα δεν ηθελαν να με δουν μεχρι να παω 18!! (κουφοοοο?? λες και θα αλλαζε κατι).
Η μανα μου πρωτη φορα που με ειδε να καπνιζω ηταν το καλοκαιρι μετα τη 3η λυκειου. Δεν θα ξεχασω την εκπληξη στα ματια της. Και να πω οτι δεν ηξερε.... Τελος παντων εκεινο το καλοκαιρι ηταν λιγο τραγικο απο πολλες μεριες. Μολις ειχα τελειωσει πανελλαδικες, δεν ειχα παει κ τοσο καλα και το τσιγαρο ειχε γινει ο κολλητος μου.
Ανεκαθεν θυμαμαι τον εαυτο μου να καπνιζει στις δυσκολες στιγμες. Ηταν μια παρηγορια. Ενας φιλος ο οποιος σου δινε κουραγιο. Σε χωρισμους, αποχωρισμους, τσακωμους, στεναχωριες, αγχη το τσιγαρο ηταν εκει στο χερι μου και σαν να επαιρνε τη πικρα μου. Πως γινεται μια μικρη ουσια να παιρνει τις πικρες ρε γαμωτο.? Και ειναι και ο μονος που ξερεις οτι θα ειναι εκει αρκει να πας στο πλησιεστερο περιπτερο και να δωσεις 3.2€. Με 3.2€ κερδιζεις εναν καλο φιλο που σου παιρνει 10 λεπτα απο τη ζωη σου το καθε ενα.
Τρομερο πραγμα ε? Ενας φιλος που σκοτωνει αργα να γινεται ο καλυτερος σου φιλος. Κι ομως τα πιο ωραια πραγματα στη ζωη σκοτωνουν. Το φαγητο (σε μεγαλη ποσοτητα), το ποτο, το σεξ(ερευνες δειχνουν οτι αυξανονται οι χτυποι τισ καρδιας σε τετοιο βαθμο ωστε να κοντευεις να παθεις εμφραγμα ειδικα τη στιγμη της κορυφωσης)... Γι 'αυτο λοιπον ο αποχωρισμος απο αυτον το φιλο,κακια συνηθεια ειναι δυσκολος. Και μαλλον θα παραμεινει οσο το επιθυμω εγω (και η εκαστοτε κυβερνηση)χαχαχαχαχα....
Υ.Γ. - Αν σας αρεσε πειτε μου κ εσεις την εμπειρια σας με το τσιγαρο....
Υ.Γ2- Ηθελα να κανω και μια αναδρομη σε τραγουδια για το τσιγαρο αλλα δεν προλαβαινω να σκεφτω τωρα με περιμενουν. Σιγουρα θα γινει ομως. ΔΕΣΜΕΥΣΗ!!!!

1 σχόλιο:

  1. Λοιπόν, αυτό που έχω να πω κατ'αρχήν ήταν ότι μου άρεσε όλη αυτή η αναδρομή στο παρελθόν σου και στο τσιγάρο. Μου θύμησε σε γενικές γραμμές εμένα, με την διαφορά ότι εμένα οι δικοί μου ακόμα δεν το ξέρουν! xexexe

    Τώρα όσον αφορά τα πακέτα... Δεν πρόκειται για αντικαπνιστικό νόμο και το ξέρουμε όλοι πολύ καλά. Αν θέλανε να περιορίσουν το κάπνισμα, τότε θα κάνανε πιο εντατικούς ελέγχους στις καφετέριες και στα μαγαζιά. Το κράτος κάνει τα στραβά μάτια γιατί τους συμφέρει να καπνίζει ο κόσμος. Κάνουν την αύξηση για να τσεπώνουν περισσότερους φόρους. Εγώ προσωπικά από 1 πακέτο που κάνω την ημέρα, θα έκανα περίπου μισό άμα δεν μπορούσα να καπνίσω σε καφετέριες και σε κλαμπ.

    Να όμως που τους συμφέρει να κάνουν τα στραβά μάτια και βασισμένοι στο ότι είναι ένας εθισμός που έχει πολύ χαμηλά επίπεδα απεξάρτησης, του δίνουν να καταλάβει, γιατί κακά τα ψέμματα ο Έλληνας καπνίζει πολύ.

    Θέλουν να τσεπώσουν λεφτά λοιπόν οι κυβερνήτες μας για να μας βγάλουν από την κρίση. Να τις βράσω και το σχέδιο 100 ημερών και το γεγονός ότι δεν πρόκειται σε καμία περίπτωση να επιβληθούν νέοι φόροι.

    Ας τρέξουν τώρα να μαζέψουν τον αμάζευτο.
    Συγχίστηκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή