Τρίτη 5 Ιανουαρίου 2010

Let's get it started so....

Η αληθεια ειναι οτι εδω και ωρα ψαχνω να βρω εναν εξυπνο τροπο να ξεκινησω. Καπου εκει (εφοσον εσσβησα κ το πεμπτο τσιγαρο) σκεφτομαι τα blogs πρεπει να εχουν μια ειλικρινεια μιας και ειναι οπως και να το κανουμε μια καταθεση ψυχης. Ενταξει οχι ολα... Εγω θα θελα το δικο μου ομως να ειναι αυτο ακριβως. Θελω να προβληματιστουμε, να γελασουμε, να κουτσομπολεψουμε, να κλαψουμε... Κοινως θελω να γινουμε μια παρεα.
Αυτο ειναι που λειπει στο σημερινο ανθρωπο τελικα. Μια παρεα. Μπορει να βρισκεσαι αναμεσα σε 200 ανθρωπους και εσυ να εισαι μονος. Εκει ειναι που σκεφτομαι ποσο τυχερος μπορει να ειμαι που εχω ενα σωρο ανθρωπους που μ'αγαπανε και αγαπαω. Τι να τα κανω τα 14.000.000€ του Τζοκερ αν δεν εχω φιλους να τα φαμε μαζι? Γιατι κακα τα ψεματα μια ζωη την εχουμε και αυτη πρεπει να ειναι γεματη στιγμες. Και ναι καποιες απο αυτες θα ειναι καλες καποιες θα ειναι κακες.
Τελος παντων, να πω 2 λογια ετσι για την ιστορια για το blog. Το ονομα δεν ξερω αν ειναι πιασαρικο ή οχι αλλα εφοσον θα μιλαμε για βιωματα και προβληματισμους και το ονομα μου ταιριαζει στο τιτλο ειπα κ γω γιατι οχι..? Επισης, εδω δεν υπαρχουν διαχωρισμοι γραφει ο οποιοσδηποτε με ενα σεβασμο ομως προς τουσ αλλουσ bloggers. Δεν ειπα να μιλαμε με το σεις και το σας αλλα προσβλητικα μηνυματα δεν θα ηθελα να δω γιατι οι προσβολες δεν τιμανε κανεναν ως ανθρωπο και προσδιδουν φτηνια επανω του. Προσωπικα δεδομενα νομιζω δεν χρειαζεται να δινει καποιος εδω δεν ειμαστε και το "Χρυσο Κουφετο"... Αυτα εν ολιγοις.
WELCOME TO MY WORLD! :)

2 σχόλια:

  1. Καλή αρχήηηηηη!!!!

    ΚΑι καλήηη χρονιάααα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλως όρισες πουλί μ !!!
    Καλή αρχή και πολλές πολλές αναγνώσεις για το 2010 :DD

    Εγώ εδώ θα είμαι να σχολιάζω την παραμικρή σου ανάρτηση οπότε πρόσεχε (6)

    ΑπάντησηΔιαγραφή